Ustaw jako startową   |   Dodaj do ulubionych

 


Aktualności
2017-07-31; 10:00:42 | Zdrowie i uroda
Wyprzedź pragnienie – pij wodę regularnie
Aż 91% Polaków pije za mało wody, a z kolei 54% sięga po nią dopiero wtedy, gdy odczuwa pragnienie. Dlaczego tak ważne jest regularne uzupełnianie płynów i to zanim poczujemy pragnienie? Co zrobić, żeby nie zapomnieć o regularnym piciu wody, czyli zadbać też o swoje zdrowie, zwłaszcza, gdy za oknem temperatura ponad 30 st Celsjusza?

Czy miewasz problemy z koncentracją, zapominasz zabrać ze sobą klucze, jazda autem nie idzie Ci tak sprawnie jak zawsze, a w pracy wszystko przychodzi z trudem? Przyczyną może być brak odpowiedniego nawadniania organizmu. Nieregularne picie wody może spowodować dodatkowe dolegliwości takie jak: bóle głowy, zmęczenie, a także pogorszenie koncentracji oraz refleksu, stając się przyczyną problemów w niemal wszystkich codziennych czynnościach. Aby Twój mózg był w stanie pracować na najwyższych obrotach, a organizm funkcjonował prawidłowo – pamiętaj o odpowiednim nawodnieniu i pij regularnie w ciągu całego dnia, małymi porcjami, unikając wypijania dużej ilości jednorazowo. Dzięki temu zapobiegniesz odwodnieniu, unikniesz jego negatywnych skutków i będziesz mieć siłę na nowe wyzwania!

5 porad, jak nie zapomnieć o codziennym i systematycznym piciu wody:
1. Szklanka wody w ważnych momentach dnia
Tak jak planujesz swój dzień, zaplanuj też systematyczne picie wody: przed śniadaniem, w ciągu pracy, po treningu czy przed snem. Taka regularność z pewnością pozwoli Ci wypracować rytm i zwiększy koncentrację w ciągu dnia. Potem już odruchowo będziesz sięgać po szklankę z wodą.

2. Butelka jest nudna?
Jeśli wybierasz się na ćwiczenia w fitness klubie zawsze miej przy sobie bidon w ulubionym kolorze i napełniaj go wodą z dystrybutora. Sportowy gadżet sprawi, że zawsze będziesz pamiętać o regularnym nawadnianiu, a przy okazji będziesz bardzo modny! Przecież zdrowy styl życia jest cały czas w trendzie!

3. Smak też się liczy
Jeśli tęsknisz za słodkimi napojami gazowanymi czy sokami, a nie chcesz po nie sięgać, jest proste rozwiązanie – nadaj smak wodzie. Dolej do niej soku z cytryny, limonki albo truskawek i dodaj świeże liście mięty. Przekonaj się, jak można kreatywnie, a przy tym zdrowo, nadać wodzie swój ulubiony smak.

4. Przypomnienie – nawodnienie
Jeśli zapominasz o regularnym piciu wody i żadne sposoby nie pomagają, ustaw specjalne przypomnienie w telefonie, np. co godzinę. Możesz też na swoim smartfonie zainstalować dedykowaną aplikację. Będzie to dobry sposób, aby zmobilizować się do regularnego picia wody i powoli przyzwyczaisz organizm do stałego sięgania po napój. Minie tydzień a wyłączysz telefoniczną przypominajkę!

5. Woda pod ręką w domu
Czy zawsze masz wodę w domu? Męczy Cię dźwiganie zgrzewek butelkowanej wody? Jest nowy i wygodny sposób, abyś miała ją zawsze pod ręką i dostarczoną pod same drzwi! Zamów usługę dostawy wody do domu i zapewnij sobie oraz bliskim możliwość regularnego nawadniania. Niezależnie od sytuacji, napiętego planu dnia czy domowej krzątaniny Ty i Twoja rodzina będziecie mieć łatwy dostęp do wody, dzięki czemu zadbacie wspólnie o swoje zdrowe nawyki!

Więcej informacji o usłudze m.in. na www.wodawdomuiwbiurze.org.pl


Poleć artykuł swoim znajomym


Jeszcze nie dołączyłeś do nas na Facebooku? "Zalajkuj" nas teraz


powróć do strony głównej
 










Zdjęcie tygodnia

Bacznie rozglądajcie się podczas jesiennych spacerów, bo Radomira możecie spotkać wszędzie :)

Cytat tygodnia
Lech Mosiołek (autor, działacz): Klub bez legendy jest jak człowiek bez duszy. Tą ostatnią dla Radomiaka są bracia Czachorowie!








Wiadomości sportowe

Copyright 2009-2014 RadomdomNews.pl
Oprogramowanie: KaizenSoft